You are entering Slovenian store.

OK




Shopping from another country? Please choose your desired language.

English       Deutsch
Jezik:

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Ikona dostava

PRODAJNI POGOJI ZA NAKUP PREKO SPLETA

Splošne in ostale pogoje poslovanja določa Lanamed d.o.o. (ponudnik), ki blago na spletni strani www.oops.si prodaja v svojem imenu in za svoj račun.

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so za kupce in ponudnika zavezujoče.

PODATKI O PODJETJU:


Lanamed d.o.o.
Ulica slovenske osamosvojitve 2
2000 Maribor
Tel: 031343268
Mail: info@oops.si
Matična št: 7199546000
ID številka za DDV: SI34672982

Zavezanec za DDV: DA

Vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Mariboru Srg 2016/52822

Podjetje Lanamed d.o.o. je zavezanec za DDV.

Banka: NovaKBM
IBAN: SI56 0451 5000 2608 353
SWIFT BIC KODA: KBMASI2X


SPLOŠNI POGOJI


Moom.si je spletna trgovina, ki posluje tako v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov kakor tudi v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu. Za nakupovanje se vam ni potrebno registrirati.

Z oddajo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom splošnih pogojev, ki so tu navedeni, ter da se z njimi v celoti strinjate in drugimi objavljenimi pogoji ter spremembami, ki jih bo upravitelj objavil na teh straneh.

Lanamed d.o.o. in kupec medsebojne obveznosti urejajo s temi splošnimi pogoji in Zakonom o varstvu potrošnikov

Cene in ažurnost podatkov

Vse cene izdelkov v spletni trgovini vsebujejo 9,5% ali 22% DDV. Cene so označene v evrih (EUR). Cene na spletnih straneh trgovine oops.si veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do dne objave novega cenika. Cene veljajo samo za nakup preko spletne trgovine oops.si. Cena ne vključuje stroškov dostave. Zavezanci za DDV so dolžni ob nakupu navesti tudi svojo davčno številko.

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi na strani www.moom.si zagotavljati točne in aktualne vsebine, vendar ne odgovarja za morebitno netočnost in neaktualnost objavljenih vsebin. Karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena se lahko spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti vsebin na spletni strani. V takem primeru, bo ponudnik uporabnika obvestil o eventualnih spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka, sodijo zgolj kot informativni prikaz izdelka. Za morebitne napake v tekstu se vam že vnaprej opravičujemo.

DOSTOPNOST INFORMACIJ (povzetek zakonodaje)


Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
g) način plačila in dostave
h) časovno veljavnost ponudbe
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

NAKUP


Nakupovanje v spletni trgovini www.moom.si poteka 24 ur na dan, vse dni v letu. Izbirate in naročate lahko izdelke, ki so na voljo.

Naročila sprejemamo preko spletne trgovine www.moom.si

Naročanje poteka preko interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Izbirate in naročate lahko izdelke, ki so na voljo v spletni trgovini. Naročila sprejemamo preko nakupa v spletni trgovini moom.si in preko e-pošte info@moom.si.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana. Naročilo je osnova za izdajo računa, ki je hkrati pogodba med kupcem in ponudnikom. Vse pogodbe so shranjene na sedežu podjetja ter na voljo kupcu na vpogled.

Naročila preko e-pošte info@moom.si

Naročila preko e-pošte info@moom.si morajo nujno vsebovati ime in priimek naslovnika/plačnika, ulico, poštno številko in kraj; kontaktno telefonsko številko in e-naslov; Ime artikla in ostale potrebne specifikacije.
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana. V primeru, da želite odstopiti od naročila, nas prosim obvestite v najkasneje 8 urah po oddaji naročila po elektronski pošti info@moom.si.

POSTOPEK NAKUPA/NAROČILA


1. Naročilo in oddaja naročila
- Dodajanje izdelkov v spletno košarico:
Kupec želene izdelke v spletno košarico doda s klikom na gumb "Dodaj v košarico". Gumb je na voljo na spletni predstavitvi izdelka. Ob vsakem dodajanju izdelka v spletno košarico se pojavi povezava, ki vodi do pregleda spletne košarice in oddaje naročila.

- Pregled spletne košarice:
V pregledu košarice lahko izdelke iz nje odstranite, spreminjate lahko tudi naročeno količino izdelkov.

V košarici so navedeni vsi izdelki, njihove cene in količine. Če kupec opazi da je pri naročanju izdelkov in količin storil napako, lahko v tem koraku uredi vse spremembe s popravkom količin, s klikom na odstrani, odstrani izdelke iz košarice. V košarici kupec označi še način prevzema, način plačila, logistične podatke za dostavo blaga, ter osebne podatke oziroma podatke podjetja. Vsa vpisna polja in izbire imajo omogočeno popravljanje vsebine ali spremembo izbire. Dostava naročenih izdelkov je mogoča samo na naslov v Sloveniji.

- Oddaja naročila:
Kupec naročilo odda s klikom na gumb "POTRDITEV NAROČILA/NAKUP". V primeru uspešno oddanega naročila, se po oddaji na spletni strani izpiše potrditveni tekst, po elektronski pošti pa prejmete izpis naročila oziroma pogodbo o nakupu. Če potrditvenega teksta ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvenega emaila na vaš elektronski naslov, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnesenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa nas obvestite na 031343268 ali info@moom.si, prav tako nas na iste kontakte obvestite, če ste po že oddanem naročilu opazili napake ali nepravilnosti v naročilu. Po oddaji naročila je naročilo sprejeto v čakalno vrsto.

2. Naročilo potrjeno

Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 72urah, ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti ali telefonu o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.

3. Blago odposlano

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

4. Vračilo artiklov

Vračilo artiklov je možno v 14. dneh od prevzema artikla. Artikel mora biti ob vračilu zapakiran v originalni embalaži in v nespremenjeni količini ter nepoškodovan. Stroške vračila krije naročnik.

VARNOST IN PRAVICA DO ZASEBNOSTI


Upravitelj spletnega mesta www.moom.si, podjetje Lanamed d.o.o., je v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Za lastne potrebe zbiramo podatke, ki jih vnesete v obrazce na www.moom.si (na primer ime, priimek, naslov, naslov elektronske pošte...)

Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen lastni sejni piškotek za spremljanje nakupovalne košarice, ter spremljanje nastavitev, ki jih uporabnik aktivno vpisuje, recimo nastavitve razvrščanja rezultatov/vsebine.

Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina www.moom.si dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Dostavni službi bomo zaupali le uporabnikov naslov, telefonsko številko za dostavo. Izbiro članstva v naši e-listi omogočamo v obrazcu za naročanje blaga v spletni košarici, ter na oknih na straneh spletne trgovine.

ZAVRNITEV NAROČILA


Spletna trgovina oops.si si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal po predračunu, mu v tem primeru vso kupnino vključno s stroški dostave nakažemo naslednji delovni dan.

Uporabnik ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema izdelka ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Uporabnik lahko svojo odločitev sporoči pisno na naslov Lanamed d.o.o, Ulica slovenske osamosvojitve 2, 2000 Maribor ali po elektronski pošti na naslov info@lanamed.si. V primeru odstopa od pogodbe je dolžan uporabnik vrniti izdelek ponudniku v roku tridesetih (30) dneh od sporočila.

Prav tako se za pravočasno obvestilo o odstopu od pogodbe šteje tudi neposredno vračilo izdelka v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo za to potrebno predhodno obvestilo.

Vrnjeni izdelek mora biti nerabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži in količinsko nespremenjen. Edini strošek, ki bremeni uporabnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila izdelka. Uporabnik vrne blago na naslov: Lanamed d.o.o, Ulica slovenske osamosvojitve 2, 2000 Maribor. Ponudnik uporabniku vrne celotno kupnino brez obresti najkasneje v roku petnajstih (15) dni po prejemu izdelka na njegov tekoči račun, ki ga je uporabnik dolžan sporočiti ponudniku.

PRITOŽBE IN SPORI


Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Ponudnik se odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik si prizadeva   po svojih najboljših močeh,
da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Kupec se lahko obrne v zvezi s pritožbenimi postopki na podjetje Lanamed d.o.o., pisno na naslov Lanamed d.o.o., Ulica slovenske osamosvojitve 2, 2000 Maribor, Slovenija ali preko elektronskega naslova: info@moom.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

STVARNA NAPAKA


Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu 
v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake. 

Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

O uveljavljanju stvarne napake nas obvestite na: info@moom.si

Napaka je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

GARANCIJA


Vsi artikli imajo 1-letno garancijo, razen če je to na računu navedeno drugače. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, ima artikel 1-letno garancijo.

Če artikel nima proizvajalčeve garancije izvaja servis podjetje Lanamed d.o.o. V primeru da je artikel v stanju ko popravilo ni ekonomsko upravičeno, ga proizvajalec zamenja z drugim, enakim artiklom. V primeru da ima artikel proizvajalčevo garancijo, le-to opravi proizvajalec.

Za uveljavljanje reklamacije je potrebno izdelek poslati na servis, ki je dolžan izdelek popraviti v roku 45 dni od prejema blaga. Če izdelka servis ne uspe popraviti v zakonskem roku mora kupcu zagotoviti nov brezhiben izdelek.

Prodajalec ni pooblaščen za ugotavljanje napak na izdelku. Pristojnost za presojo glede napake ima le pooblaščen servis, zato zamenjava izdelka ali vračilo izdelka brez mnenja pooblaščenega serviserja ni možna. 45 dnevni rok začne teči, ko blago prejme servis ali prodajalec. Za vsa vprašanje glede reklamacije nam lahko pišete na info@moom.si.

Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če proizvajalec v roku 45 dni od prejetja blaga ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine

DOSTAVA


Stroški pakiranja in dostave enega paketa na naslov v Sloveniji znašajo 3,50 € ne glede na višino naročila ali težo izdelka, razen za izdelke kjer je strošek dostave posebej naveden. Stroški dostave blaga v tujino se dogovorijo vnaprej preko spletne pošte: info@moom.si.

Stroške morebitnega vračila blaga krije kupec.
V primeru dostave napačnega blaga krije stroške vračila spletna trgovina www.moom.si.

Storitve dostave za nas opravlja Pošta Slovenije. Za naročila oddana do 14:00 ure so pošiljke v dostavi že naslednji dan po oddaji in sicer v času med 8:00 in 16:00. Za kasneje oddana naročila pa je dostava opravljena v dveh delovnih dnevih. V izrednih primerih je pošiljka dostavljena tretji delovni dan.

V primeru, da vas v tem času ni doma, prosimo, da ob oddaji naročila navedete naslov za dostavo, kjer boste dosegljivi. 

NAČIN PLAČILA


V spletni trgovini omogočamo plačilo na:

-plačilo »po povzetju« z gotovino ob prevzemu, opcija je tudi plačilo s kartico, v dogovoru z dostavno službo (podatki o poslovalnicah, ki omogočajo plačila s kartico so dostopni na www.posta.si)
-plačilo po predračunu z »nakazilom na TRR«
-plačilo z gotovino ob osebnem prevzem
-plačilo s PayPal-om ali plačilo s kreditnimi karticami preko PayPal spletnega sistema
-plačilo s kreditnimi karticami :MasterCard, Visa, Maestro in American Express

Blago je v lasti prodajalca do končanega plačila blaga.

VAROVANJE PODATKOV


Osebne podatke uporabnikov spletne trgovine www.moom.si hranimo in z njimi ravnamo skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Vse osebne podatke hranimo v tajnosti in jih ne posredujemo tretjim osebam brez predhodnega pisnega privoljenja stranke. S sklenitvijo pogodbe o nakupu soglašate, da vaše podatke hranimo in uporabljamo za namene arhiva, statistike ter neposrednega trženja. Kadarkoli lahko pisno zahtevate, da začasno ali trajno prenehamo uporabljati vaše podatke za pošiljanje novic o ponudbi in drugih oglasnih sporočil.

Pri urejanju spletne strani skušamo zagotavljati točnost in ažurnost informacij. Kljub temu pa je kazenska in civilna odgovornost za stvarne in pravne napake v informacijah popolnoma izključena in ne odgovarjamo za nikakršno neposredno ali posredno škodo ali neprijetnosti, ki bi lahko uporabniku nastale zaradi uporabe morebitnih napačnih ali netočnih informacij, ki bi se znašle na tej spletnih strani.

Pridržujemo si pravico, da vse informacije, ki so vključene ali dosegljive na tej spletni strani kadarkoli, brez predhodnega opozorila spremenimo. Vsebine, objavljene na tej spletni strani, nimajo značaja uradnega dokumenta, razen kadar je to posebej navedeno. Prav tako ne odgovarjamo uporabnikom za morebitno škodo, ki bi lahko nastala zaradi tehničnih težav, oziroma zaradi nezmožnosti dostopa do spletne strani ali nezmožnosti uporabe informacij, ki se nahajajo ali izhajajo iz spletne strani.

Na tej spletni strani boste našli tudi povezave na druge spletne strani pravnih in fizičnih oseb, za katere ne sprejemamo nikakršne odgovornosti za vsebino, obliko in ažuriranje teh strani kot tudi ne za njihovo morebitno politiko do obiskovalcev spletnih strani.

Vsa besedila, slike, grafike, animacije in drugi dokumenti, ki jih vsebujejo spletne strani, so v zakonsko dovoljenem okviru predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine. Vsebine spletnih strani ni dovoljeno kopirati, razpečevati, spreminjati ali na kakršenkoli drug način reproducirati, razen v primeru našega pisnega soglasja.

Pri potrditvi nakupa in strinjanjem s splošnimi pogoji glede uporabe osebnih podatkov, se strinjate, da vam občasno pošljemo novice in nasvete v zvezi z uporabo pralnih plenic na naveden elektronski naslov. Za prejemanje novic se lahko vedno odjavite s poslanim mailom na info@moom.si.

ODVZETA ODGOVORNOST


Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA


Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail info@moom.si.

Obvestilo o odstopu lahko predložite z obrazcem za vračilo ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi potrošnik.
Obrazec za vračilo blaga najdete: tukaj .

Vsi izdelki kupljeni pri ponudniku Lanamed d.o.o. www.oops.si so takšne narave, da jih je moč vrniti po pošti.

Vračilo plačil mora podjetje opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, ampak ima le zaradi narave spletne trgovine (pogodbe na daljavo) možnost, da še enkrat premisli o nakupu. Kupec sme izdelek pregledati in opraviti preizkus, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja.

Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije - Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):

Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.

Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:

- pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe
- pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat (če pečata ni, velja če je kupec odpakiral originalno embalažo)
- pri pogodbah o dobavi časopisov, revij in periodičnih publikacij
- Izdelkih za osebno in intimno nego, ki so bili uporabljeni, saj so taki higiensko oporečni (sem sodijo brivniki, masažni aparati, oblačila za hujšanje, rezervne mrežice in noži za brivnike, zobne ščetke...)

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.

POMEN CENOVNE UGODNOSTI


AKCIJA: v akcijo so vključeni vsi izdelki, ki imajo znižano redno ceno. Cene za artikle v akciji trajajo do 31.1.2021 oz. do odprodaje zalog.

NAJEM PLENIC


Za najem pralnih plenic, ki so v lasti podjetja Lanamed d.o.o., Ulica slovenske osamosvojitve 2, 2000 Maribor (v nadaljevanju ponudnik), se uporabijo splošni pogoji poslovanja, navedeni zgoraj, kolikor ni v tem poglavju določeno drugače.
Naročilo za najem plenic se opravi preko spletne strani www.moom.si. Z oddajo naročila naročnik potrjuje, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja in da jih sprejema.

PREDMET NAJEMA

Paket plenic, ki ga najema naročnik, vsebuje: 20 pralnih plenic, 20 vpojnih vložkov, 6 prekrivnih hlačk, 1 nepremočljiva vreča, 40 pralnih robčkov, 1 vedro za pralne plenice, 1 mrežasta vreča za pralne plenice, 1 navodila za uporabo.

DOSTAVA, PREVZEM IN VRAČILO

Ponudnik bo vsakega naročnika obvestil o tem, kdaj lahko prejme naročen paket za najem. Kolikor je več naročnikov, se sestavi lista rezervacij, naročnik tako prejme paket, ko je le ta na voljo. Kolikor je paket na voljo takoj, se ga odpošlje v 3 delovnih dneh po prejemu plačila (v primeru izbire predplačila). Prevzem in vračilo paketa je mogoče preko Pošte Slovenije ali pa osebno na sedežu podjetja Lanamed d.o.o.
Stroške pošiljanja do naročnika krije ponudnik, strošek ob vračilu predmeta najema po pošti pa v celoti bremeni naročnika.
Ob prevzemu paketa najema naročnik podpiše dobavnico s specifikacijo izdelkov, s čimer potrdi prejem in vsebino paketa (razen, če je v 24 urah po prejemu o morebitnih pomanjkljivostih predmeta najema pisno, po elektronski pošti ne seznani ponudnika), vključno s sprejemom obveznosti vračila predmeta najema, skladno s temi splošnimi pogoji.

CENA IN PLAČILO NAJEMA

Cena 14 dnevnega najema paketa plenic je 25,0 EUR (z vključenim DDV).
V kolikor se naročnik v roku 30 dni po zaključenem najemu odloči za nakup izdelkov v spletni trgovini ponudnika www.moom.si v skupnem znesku 200,0 EUR ali več, se vrednost plačanega zneska najema vračuna v vrednost kupnine.

VRAČILO PREDMETA NAJEMA

Naročnik je dolžan po preteku roka najema vsebino paketa najema vrniti na naslov ponudnika, razen v primeru prejema pisnega soglasja po elektronski pošti s strani ponudnika za podaljšanje roka najema, pri čemer skupni rok najema lahko traja največ 28 dni.
Za podaljšanje roka najema naročnik zaprosi pisno na elektronski naslov ponudnika: info@moom.si vsaj en delovni dan pred pretekom dogovorjenega časa najema. Ob pravočasnem podaljšanju najema cena najema znaša 12,50 EUR na teden in se plača v roku somih dni po prejemu predračuna na TRR ponudnika. Predračun prejme naročnik istočasno s potrditvijo podaljšanega roka.
Za prvi dan najema se šteje dan prevzema predmeta najema.
Vračilo je pravočasno, če je bodisi osebno, bodisi z oddajo predmeta najema na pošto izvršeno 3 dni po preteku roka najema.

OBVEZNOSTI PONUDNIKA

Ponudnik se obvezuje, da bo naročniku poslal skupaj s plenicami tudi navodila za uporabo in vzdrževanje, ter specifikacijo predmeta najema.

OBVEZNOSTI IN ODGOVORNOST NAROČNIKA

Naročnik se zavezuje:
-da bo predmet najema-plenice in dodatke uporabljal skrbno, skladno z navodili za uporabo in vzdrževanje
-da bo plenice uporabljal s pleničnimi predlogami na roli
-da predmet najema-plenice in dodatki ne bodo izpostavljeni cigaretnemu dimu
-da bo vrnil predmet najema-plenice in dodatke očiščene, ter v stanju, ki je posledica zgolj skrbne in običajne rabe
-da bo predmet najema-plenice in dodatke vrnil v dogovorjenem roku
-da bo poravnal najemnino, skladno s splošnimi pogoji poslovanja in cenikom

Naročnik je odgovoren za škodo, ki nastane, ker je predmet najema uporabljal v nasprotju s temi splošnimi pogoji ali z njegovim ravnanjem.

V primeru nepravočasnega vračila oziroma nevračila celotnega predmeta najema ali vračila v obliki, ki ne omogoča več normalne rabe, je naročnik v roku osem dni od preteka roka najema oziroma vračila ponudniku dolžan poravnati škodo v vrednosti nevrnjenih oziroma neuporabnih izdelkov, skladno z veljavnim, na spletni strani www.moom.si, prodajnim cenikom.


E-novice in privolitve, ki se nanašajo na prejemanje Oops.si e-novic


Na oops.si sledimo načelom transparentnosti in skrbnega ravnanja z osebnimi podatki v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov(angl. General Data Protection Regulation – GDPR; v nadaljevanju uredba) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Vse informacije o upravljanju posameznih privolitev najdete v nadaljevanju.

Z izpolnitvijo obrazca za prijavo na prejemanje oop.si e-novic o aktualnih trendih in novicah, se uporabnik strinja s posredovanjem podatkov, ki v skladu z zakonodajo veljajo za osebne podatke. V tem primeru so to: e-pošta in IP naslov naprave, s katere se prijavlja. Ob prijavi se ima uporabnik možnost strinjati z uporabo osebnih podatkov v naslednje namene:

[1] (OBVEZNO) Privolitev za prejemanje oop.si novic o aktualnih trendih in drugih zanimivostih velja do preklica in obsega:

  • uporabo podatkov za pošiljanje rednih e-novic o aktualnih novicah
  • uporabo podatkov za občasno pošiljanje ostalih vsebin, kot so obvestila o dogodkih in podobno
  • izvoz, hrambo in obdelavo podatkov v orodju za marketinško avtomatizacijo, ki nam omogoča pošiljanje teh novičk
  • obdelavo podatkov s psevdonimizacijo (tako, da jih ni mogoče pripisati specifičnemu posamezniku)
  • izvoz, hrambo in obdelavo podatkov v orodju za marketinško avtomatizacijo, ki nam pomaga kontinuirano spremljati vaše aktivnosti na straneh oop.si nam omogočajo izvajanje kontaktiranje, povezano z vašimi aktivnostmi na straneh panitball-trgovina.si, ter agregirane in anonimizirane analize uporabe portala in tamkajšnjih vsebin.
  • vsi osebni podatki se uporabljajo izključno za namene izvajanja naših storitev, anonimizirane analize ter optimizacijo našega poslovanja in niso dostopni javnosti, razen v primeru, ko nam uporabnik to izrecno dovoljuje s posebno privolitvijo za takšne namene.


VAŠE PRAVICE NA PODLAGI DANIH PRIVOLITEV


Posameznik lahko od upravljavca osebnih podatkov kadarkoli zahteva, da stalno ali začasno preneha z uporabo njegovih osebnih podatkov v prej navedene namene. Takšno zahtevo lahko kadarkoli naslovi na e-naslov info@oops.si in podrobno navede, katere privolitve želi preklicati.

Poleg tega ima tudi naslednje pravice:

  • Pravico do seznanitve z lastnimi osebnimi podatki: posameznik ima pravico do svojih osebnih podatkov, ki so bili zbrani v zvezi z njim, da se seznani z obdelavo in da preveri njihovo zakonitost;
  • Pravica do popravka oz. dopolnitve osebnih podatkov: posameznik ima pravico doseči, da oop.si brez nepotrebnega odlašanja popravi njegove netočne osebne podatke;
  • Pravica do izbrisa osebnih podatkov: posameznik ima pravico doseči, da oop.si brez nepotrebnega odlašanja izbriše osebne podatke v zvezi z njim, v obsegu, kot ga dovoljuje veljavna zakonodaja;
  • Pravica do omejitve obdelave: posameznik ima pravico doseči, da oop.si omeji obdelavo osebnih podatkov, kadar oporeka točnosti osebnih podatkov, kadar je obdelava nezakonita in namesto izbrisa osebnih podatkov zahteva omejitev njihove uporabe, ter v primerih, ko oop.si njegovih podatkov ne potrebuje več za namene obdelave, temveč potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo njegovih pravnih zahtevkov;
  • Pravica do prenosljivosti podatkov: posameznik ima pravico, da prejme svoje osebne podatke, ki jih je posredoval moom.si v strukturirani, splošno uporabljeni in strojno berljivi obliki, ter pravico da te podatke oop.si posreduje drugemu upravljavcu, kadar je do tehnično izvedljivo.
  • Pravica posameznika do ugovora: posameznik ima pravico kadarkoli ugovarjati obdelavi svojih osebnih podatkov, kadar se le-ta izvaja zaradi zakonitih interesov, zaradi katerih si oop.si osebnih podatkov, kadar se ti obdelujejo za namene neposrednega trženja, vključno z oblikovanjem profilov, v kolikor je povezno s takim neposrednim trženjem. Kadar posameznik ugovarja obdelavi za namene neposrednega trženja, se njegovi osebni podatki ne obdelujejo več
  • Pravica do vložitve pritožbe proti upravljavcu osebnih podatkov pri nadzornem organu, če meni, da obdelava njegovih osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov.

POSTOPEK UVELJAVLJANJA PRAVIC


Uporabnik/ca je s podpisom privolitve seznanjen/a, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovi v pisni obliki na upravljavca na e-naslov info@moom.si.

Seznanjen/na je tudi, da lahko upravljavec za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od uporabnika oop.si storitev zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da me ne more zanesljivo identificirati.

Seznanjen/na je tudi, da mora upravljavec na zahtevo, s katero uveljavlja svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.





zapri Na spletnih straneh Moom.si uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja
spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli
nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah.